Monday, July 19, 2010

nak cerita pasal kawan saya :)

pina..kau sungguh lawak...
few things yang kau lawak lately....
*nyanyian lagu iklan keropok monni kau..(LOL)
*bila chat dengan kau asek nak tercakap benda yang sama je..(macam otak kau dengan aku *berfikir tentang perkara yang serupa..keh3)
*bila chat dengan kau, and bercerita pasal kisah cinta, kau perangai macam miang2 keladi..(haha)
*bila kau hafal setiap dialog-dialog cerita seniman bujang lapok..T_T
*bila kau nyanyi lagu iklan minyak masak alif everytime iklan tu keluar...(eh-eh, ade lagi satu, iklan kaw-kaw mende tah.pina je yang tau kot.HAHA)
*bila kau makan biskot tiger depan aku masa aku tengah pose pastu aku pun terliur..(haa, yang ni memang mengong! kau memang tau!)
*bila kau tak tahu nak pilih mane satu nak makan. kau cakap, " mana satu aku nak makan eh. nak makan murtabak ke, kuetiow goreng.?" lepas tu kau pun decide lah, "haa. makan murtabak dengan kuetiow goreng lah !" (ampess jer !)


*amnah.kau memang banyak cakap.suara kau nyaring dan serupa atau macam nak sama dengan bunyi siren bomba atau polis.T_T dia ada boifren.tapi, sangat contra dengan dia.which mean, dia kata boifren dia tak banyak cakap.atau dalam erti kata lain, lebih banyak membisu daripada berkata-kata.ataupun lebih dikenali atau lebih sesuai dipanggil sebagai pendiam T_T then, dia cakap, bila dah kawen nanti, tak payah nak bercakap-cakap.hari-hari dia akan tulis surat sahaja dekat boifren dia HAHA :)) am-am...*kau memang tabah!*

tengok lah muka masing-masing.silly~ ngeh2

No comments:

Post a Comment