Wednesday, July 14, 2010

dugaan ku

hemm.....last night...

what happened last night??
the thing that I worried about before, finally happened lah..(oh...terrible...!)

what was I worried about huh???
the internet connection jadi ngeng~!!! (oohhh suck lah !)

and what happen if internet ngeng???
saya tak dapat nak berchatting dengan kaka saya!!! (mesti dia tunggu semalam )

then, what happened if saya tak dapat berchatting dengan dia??
saya...err..saya...erm... sa...saya rindu dia?? what? am I? :S huhuhu~(oke2..shhh...just keep it to yourself efa.. :) )

fineee....what ever it is....saya pissed off ni..grrr....darn you bloody college wifi... tak sukaaaaa! nak chat dengan dia! mesti dia tertunggu2 saya online ym saya semalam..I can bet lah ! :(( so sad... confirm dia tunggu punya..but, anyhow....it's okay lah..tak pelah..never mind lah..at least..sekurang-kurangnya..bila tak dapat chat dengan saya semalam...like you said before, now you can feel MISS-MISS kat I kannn...kannn...hehe..
eee....gedix lah kau efa ! :P

1 comment:

  1. minah gatai nie....
    dah miss-miss nie...
    payah2...
    angau deh...
    haha....
    hope eppi ending yeah!!

    ReplyDelete