Wednesday, July 14, 2010

baiknya kawan saya

saya nak cite tentang kejadian semalam..oke..saya puasa (pose ganti la..huhu) at that time was 6.p.m. tiba2 kena tolong kak mimie buat slide show presentation dia sebab dia tak ada power point. oke, efa sedia tolong kak mimie dengan ikhlasnya..(nampak muka ikhlas efa ni ^_^) .. then, sedang kusyuk membantu, time sudah menunjukkan pukul 6.45. I realized something! ooh! lupa nak masak nasik la! adeesss...saya pun bergegas dan bertempiaran atau berlari2 anak ke dapur kemudian tiba2 terlihat..ada nasi sudah siap di masak di atas dapur di dalam periuk nasik! ..siapakah yang memasakkan nasik untuk saya???? jeng3..well, It's Piena...my roommate lah! OMG...sungguh baeknya beliau..I owe you one piena ngeng!..lain kali kau pose aku kena masakkan nasik untuk kau pulak ye!!..hihi. :))

1 comment:

  1. haha....
    macam2 le ko pa..
    pina kan suri rumah..
    mestilah dy suke g dapo...
    ngeh3x

    ReplyDelete