Tuesday, October 5, 2010

hati awak ade dalam hati saya

macam agak kelakar, tapi, shweet, sikit romantic, and boleh tahan jiwang jugak lah bila dia cakap macam tu dekat saya. :) it's all begin when............

saya timbulkan semula isu yang dia cakap dia sebenarnya rindu saya tapi, he acted cool and sebagai lelaki dia kena tabah tapi, dalam hati taman jugak la..huhu..(fineee :P)
bila saya timbulkan isu tu, then, dia reply, "sy mmg cool, macho je, tapi, bile dengan gf sy lemah cket..hehe" oh fineeee..and I was like, "oo..mcm tu ye..haha.sy akn simpan dlm minda sy kate2 awk ni :P" dia pun cakap yang sepatutnya awk kene simpan dalam hati. ooh..okay, sy simpan dalam hati :))

andddd there goes our conversation pasal hati.... :)
dia : macam tu la. dlm hati sy pulak memang ade hati awak.. ^_O
saya : haha..yeke awk.eee ^^bgs la klaw mcm tu, sy pn nk simpan ati awk dlm ati sy laa. ngeee
dia : hehe..hati awk dengan hati sy dah bersatu. ^^
saya : alolo, simpan hati saya tu elok2 taw~ jangan bagi dy lari..huhu
dia : yela..takut sgt org curik taw..
saya : tu la. jge elok2 taw hati sy tu.
dia : ye, sy jage dy elok2. tapi, hati sy dengan hati awk dah bersatu so, susa nk renggangkn dy...tp, kalw ade org tarik2 smpai pecah berkecai dy smash jgk kan.. tu la..tu yg jd hati hancur tu.berkecai...huhuhu
♥ ♥

*yang plg shweeeet bila dy nk end call..dia cakap lagi those words...."ok la..tc awk. i luv you..hati awak ade dalam hati saya :)) "

No comments:

Post a Comment