Sunday, September 19, 2010

beraya dengan......

18th Sept. 2010~
he went to my house. beraye dengan saya :))
at first I never thought that he would come to my house that day. rasa macam tak percaya pun ada.mula-mula, saja-saja je ajak dia datang nak suruh rasa my chocolate cake.then, he said, saya datang esok beraya dengan awak..oh my ! dia betul-betul nak datang laaaa! x sangka sangat.sangat.happy.happy~
masa dia nak sampai dah..at that time, I was like, nervous a bit..takut jugak lah my parents tak suka or tak berkenan dengan dia..tapi, sebaik saja saya nampak dia dekat depan rumah saya..berbaju melayu colour fave saya, siap sampin (cume takde songkok je hihi) oh my ! I'm melted dude ! fallin for you~ :) heeee..awak nampak chomell di mata saya..ngeeee
how about my parents?? oh well ! POSITIVE !! they like him! yeessss. diorang tak cakap pun suke tapiiii..I knew it.dorang okay..that was my own conclusion...after I saw their reaction and feedback.LOL..
as usual, walaupun masa untuk kita terhad sebab ade orang lain masa tu, awak mesti ade something yang sweet awak nak act and say. macam masa awak cakap.........
''bila nampak je awak, saya rasa macam..eee..rindunya kat dia! sukanya..awak nampak cantik pakai baju kurung bunga-bunga pink hijau, matching pulak tu dengan baju saya..muka awak nampak pink bila pakai tudung pink.sweeet!...kalau takde orang masa tu saya dah cubit-cubit pipi awak.. :))" ngeeeheee...ngade sangat ouh!
apa-apa pun happy bila dapat snap picture together macam betul-betul la dapat suasana beraya bersama-sama..awww..sangat seronok! ♥♥♥


No comments:

Post a Comment