Monday, August 2, 2010

text.call.and call.

DIA TEXT AND CALL SAYA TODAY.
semalam dia tak text me because he's been busy. and, his phone was out of battery. It's okay. Today, he called me. agak lama jugak bergayut. tu yang best tuuu. more than enough awak. ape perasaan saya? SUKEEEE :D dah lame tak bergayut dekat telefon. sampai, saya dah tak ingat macam mana perasaan bergayut tu. uiks. macam pelik je bunyiiiii T_T

to My Own Edward Cullen,
THANKS awak, sebab sudi call saya. saya rasa macam dihargai. bila awak text saya and cakap awak nak call saya after class, I felt so HAPPY and GEMBIRA. masa saya tengah kelas, saya tak sabar nak tunggu masa habis kelas and text awak, bagi tahu awak yang saya dah habis kelas. wait for your call, tunggu phone saya berbunyi ringtone Lady Gaga, Telephone. HAHA. and then, cakap dalam phone dengan awak. :) bergurau-gurau dengan awak dalam phone, listen to your funny stories, laughing at your stupid jokes. dengar awak ketawa kuat-kuat gila bila saya buat-buat lawak gila. (dua-dua silly kan.HIHI) SUKA bila saya cakap, kejap awak nanti saya call awak balik sebab saya kesian dekat awak nanti kredit awak habis. lepas tu, awak cakap, SAYA BAIK. :)) hehe..oh ye, saya suka awak suka lolipop yang saya post dekat awak tue ^__^

P/S~ saya nak cakap dengan awak lagi ! sobs..

♥ I l u v T a l k i n g O n T h e P h o n e W i t h Y o u ♥

No comments:

Post a Comment